NPS-listen er opdateret! – Nu med benchmark for loyalitetsscore!
Opdatering af NPS-listen!
Til de Guld- & Sølvpartnere, som benytter det smarte NPS-surveysystem fra Relation Manager, kan jeg glæde jer med, at den opdaterede liste nu ligger i BookOn under Aftaler og dokumenter/Kundeanalyser. Zeljko, vores Relation Manager guru inde hos Asnæs og Vangstrup, har nu også påført benchmarken for Loyalitetsscoren! Dette kom som et ønske på vores Brugerdage her i slutningen af maj og er hermed implmenteret!
Loyalitetsscore er de procenttal, som står i skemaet til højre for jeres antal svar og NPS, og de anviser forholdet mellem positive og negative svar for et specifikt kontaktpunkt (Fx “Ankomst”). Loyalitetsscoren giver et billede af hvad det er der påvirker folk mest i deres besvarelser, ligesom de grønne og røde bjælker som I er vant til at se på jeres kontaktpunkt-oversigt. Altså hvor det er vi rammer folk. Hvad er det der får gæsterne til at give lige præcis denne score? Loyalitetscoren er derfor et interessant værktøj, som kan bruges til at afdække, hvilke kontaktpunkter på jeres mødested I kan pille ved for at forbedre jeres NPS.
Tak til Zeljko for hurtig eksekvering! 🥳
Hvis I har spørgsmål til Relation Manager, er I altid velkommen til at ringe til mig!
Husk også at der under Partnerforum ligger tips til hvordan man kan indsamle besvarelser fra gæsterne.
No comments