SE PRÆSETATIONEN HER

Asnæs og Vangstrup – Service, oplevelse & værtskab

”Vi skal blive klogere på viden, sparre og netværke med kon-kollegaer, se nærmere på NPS tips og tricks og ikke mindst have det sjovt. Workshoppen vil tale ind i de gaps vi kan opleve når strategi omsættes til drift og udfordre jer til at bruge jeres NPS data på en ny måde.

Det bliver sjovt og lærerigt og vi glæder os!”’

– Marie Louise Larsson

Vi har gennem længere tid konstateret, at der er et ‘missing link’ mellem dem, der har det strategiske ansvar for gæsterejsen, og dem, der kan se, hvordan gæsterejsen opleves i praksis, både fra gulvfolk og NPS-svar. Det kigger vi på i denne workshop og giver dig vigtige tools med hjem i bagagen.

Alle kan være med til workshoppen, men kendskab til NPS relevant og også en fordel hvis man har mulighed for at påvirke de interne processer ifm. brugen af NPS. På workshoppen bliver man introduceret for tips & tricks til analysering af NPS feedback og ikke mindst inspiration til øvelser og refleksionsspørgsmål der fremadrettet kan bruges til udvikling i egen organisation.

    Egill Hauch, konsulent og underviser

Jeg er branchemand, faglært kok med mange år bag komfuret, men jeg elsker også processer og regneark, faktisk så meget at jeg som voksen har ændret spor og læst videre for at få mulighed for at gå endnu mere i dybden med processer, projekter og implementering.

Jeg har en stor kærlighed for databaserede handlinger, jeg elsker processen hvor man ændrer retning undervejs, fordi man har lært noget og dermed er kommet tættere på ´den rigtige løsning´ – jeg opfordrer altid til en lille fejring, når man ´bliver slået tilbage til start´, det er jo netop et tegn på at der har været læring og derfor er behov for at gentænkte. Det er billigt tænke sig om, indhente information og teste, det er dyrt at ændre holdning, når først håndværkerne har revet væggen ned og klippet kablerne.

    Marie Louise Larsson, konsulent og underviser

Min kærlighed for denne branche startede som tjener i Tivoli, og pludselig tog karrieren fart. Fra restaurantverdenen til konference, salg og booking til hotelchef med høje ambitioner. Jeg valgte at dygtiggøre mig akademisk og tog en kandidatgrad på CBS i Service Management, for at komme tættere på drømmen om at skabe langvarig karriere indenfor denne branche. I dag bruger jer min erfaring og viden som underviser og konsulent for branchen hos Asnæs & Vangstrup og jeg elsker det! Jeg brænder for at løfte branchen til den anerkendelse den fortjener og det får jeg lov til, at bidrage til hver dag!