Partnertalk #1 – Faciliteret af Mathilde Majlund fra Trinity
Emne: Hvordan kommunikerer vi bedst vores bæredygtighedstiltag ud til kunder gennem vores salgs- og markedsføringsmateriale?

Hvordan gør vi på Trinity Hotel og Konference lige nu?

Hvordan fortæller vi den fulde historie uden at risikere green washing?

Afsluttende brainstorm på nye måder at fortælle de gode historier på (eventuelt gennem et webinar faciliteret af DKBS med 2-3 partner, der viser vejen overfor kunderne)

Om mig: Jeg hedder Mathilde Majlund og sidder til daglig som Brand Manager for Trinity Hotel og Konference i Fredericia. Jeg kommer med en solid erfaring indenfor markedsføring fra mange forskellige brancher – herunder bureau, vin, software og e-commerce. Senest har jeg bevæget mig ind i hotelbranchen – og derfor sidder jeg her i dag.

Partnertalk #2 – Faciliteret af Crowne Plaza Cph Towers
Overskrift: CO2 neutral i 2050

Da vores CO2 aftryk i branchen stadigvæk er høj arbejder vi på at fjerne rødt kød (vildt, lam,okse) fra vores konference menuer.

Dialog:

  • Burde rødt kød fjerne helt eller være et tilkøb?
  • Hvilke erfaringer har I gjort jer?
  • Hvilke type feedback har I fået fra gæster hvis I har fjernet det/tilbudt som tilkøb?
  • Andre gode observationer der er relevant at få belyst?

Veena Elisabeth Zeuch arbejder som sales and rooms division manager hos Crowne Plaza, et af Danmarks førende hoteller indenfor bæredygtighed og grøn omstilling.

 

Partnertalk #3 – Faciliteret af Gitte fra Danske Konferencecentre

Emne: Online Booking på DKBS platformen (Bookvisit)
  • Er du nysgerrig på at høre mere om vores nye online booking?
  • Har du spørgsmål eller ideer til os? Kom og få en god snak omkring Bookvisit eller få en demonstration af hvad systemet kan – og ikke kan.

Gitte Bang-Hansen er Bookvisit-ansvarlig i Danske Konferencecentre. Hun har tidligere siddet med systemet og har genoptaget arbejdet med den online bookinportal efter knapt to år i DKBS’ bookingafdeling.

Partnertalk #4 – Faciliteret af Vessy Sharankova, CPH Conference

Emne: Vegetarian menus as main menu for parties

(OBS: Vessy forstår dansk 100% men udtrykker sig bedst på engelsk. Snakken vil foregår på dansk / engelsk)

  • How do you communicate this to the clients the right way?
  • How do you nudge clients to ‘’healthier’’ choice when tradition / culture may be your competition?
  • How do you communicate vegetarian menu in general?

My name is Vessy and I am Head of Sales for DGI Byen’s B2B division. My core responsibility areas are within small, medium and large business arrangements taking place in DGI Byen’s facilities.

My heart is hospitality. My brain is creativy. My soul is MICE and giving that WOW experience to every client I work with or guest at my own house.  I have background within the international corporate events world and passion for sustainability, delivering exceptional and personal service and planning magical events.

 

Partnertalk #5 – Faciliteret af Ditte Rønne Veggerby og Helle E. Lorentzen – DKBS

 

Emne: Medarbejdertrivsel og arbejdsglæde
  1. Hvad er arbejdsglæde for dig?
  2. Arbejdsglæde på vores kontor – og på jeres
  3. Målbar arbejdsglæde pro’s and con’s
  4. Life balance i stedet for work-life balance – hvordan privatlivet integreres – godt / skidt?
  5. Dagens – tip rundt om bordet

Ditte er en ud af to arbejdsglædeambassadører på DKBS-kontoret hvor vi løbende arbejder med at forbedre vores trivsel og generelle glæde over at være på kontoret med vores kolleger. Helle er partneransvarlig i DKBS og arbejder med partnertilfredshed i foreningen.