Hvad er SaBo?
SaBo er et netværksevent for alle partnermedarbejdere, der sidder med Salg og Booking. På denne dag ikke bare netværker vi og sparrer med hinanden, men vi kommer også hjem med noget læring i bagagen, som typisk kommer fra en spændende oplægsholder eller en lærerig workshop.
Hvorfor nu Sa(M)Bo??
Når vi denne gang kalder SaBo for Sa(M)Bo, er det fordi vi har valgt at indrage vores marketingkolleger og inviterer dem til et marketingspor om eftermiddagen. Flere af jer sidder med både salg og marketing, lige nogle af jer sidder med både salg og bookinger. Vi vil gerne hele vejen rundt om jer som vi har så meget med at gøre til daglig, og vi glæder os til at bruge en spændende, hyggelig, lærerig og ikke mindst sjov dag!
Nyt setup!
SaBo bliver i 2023 anderledes på mange måder. For det første samler vi alle på én gang i stedet for at afholde ét arrangement i øst og ét i vest. I 2023 bliver SaBo også afholdt på en fredag i stedet for på en søndag, og vi holder os til én intensiv dag, så alle kan komme hjem og holde weekend med familien.
Nye tider!
Vi starter dagen senere end normalt og slutter af med middag og hygge om aftenen, hvorefter man kan blive og overnatte eller man kan vælge at køre hjem. Der vil også være mulighed for at overnatte på Fjelsted Skov Hotel & Konference fra torsdag til fredag.
Dato:
Fredag den 24/2 – 2023
Adresse:
Fjelsted Skov Hotel og Konference,
Store Landevej 92
5592 Ejby
Pris:
750,- ex moms for hele netværksdagen fra 10:00-22:00.
Overnatning:
Vi giver et tilskud til overnatning fra fredag til lørdag, så i får et værelse til 350,- ex moms
Overnatning fra torsdag til fredag kan tilkøbes for yderligere 420,- ex moms
Program:
09:30 – 10:00 Ankomst // Fjelsteds fynske morgenfristelser
10:00 Vi går igang!
10:00 – 12:00 DKBS status / Bookingen fortæller / spørgerunde
12:00 – 12:45 Frokost
12:45 – 14:15 Workshop 1 & 2 Inkl. kort pause
14:15 – 14:25 Pause
14:30 – 16:00 Workshop 1 & 2 & 3 (Marketing) Inkl. kort pause
16:05 – 16:50 Live Partner Talks 45min – Optional :
Talk #1- Spørg Bookingen! V. Malou (DKBS)
Talk #2 – Susanne Simonsen (Rungstedgaard) & Maria Klausen (Faaborg Fjord) – En snak om “Digitalisering i hotelbranchen – er vi bagud?”
Talk #3 – Anna Asmind Rosendal (SEVERIN) : Den nye generation af hospitality-medarbejdere – “Motivation og fastholdelse, som kollega”
Talk #4 – Kim Lehmann (Konventum) – “Tour de Partner – hvordan gør vi i praksis”?
(Har du også lyst til at facilitere en Live Partner Talk om et specifikt emne? Så skriv til mig på helle@dkbs.dk)
16:00 – 18:00 Mingletid / gåtur-tid / omklædning
18:00 – 22:00 Velkomstdrink & middag
22:00 – 00:00 Vinoteket åbner dørene* / eller godnat / eller kom godt hjem!
Workshop 1 v. Lise Gøttsche, Stifter og partner af WHI ( WHI – WHI)
“Sproget som din bedste ven (eller værste fjende) i kundedialogen”
Om at tale sig selv (og sit venue) op – og ikke ned, om forventningsafstemning, om faldgrupper inden for kommunikation, sproglig nudging og den gode dialog som sælger jeres brand. På workshoppen vil I få indblik i unikke analyser omkring salg, I vil arbejde med nogle nye værktøjer,og I vil få både inspiration, ny viden og konkrete redskaber med hjem i bagagen.
Workshop 2 v. Charlotte Bøggild (Leads2Profit)
Smæk succeserne på dåse og sæt masseproduktionen i gang!
Øvelsen er at stille laser skarpt på hvem du har som (yndlings)kunder i dag og hvordan du får dem til at komme igen og igen OG hvordan kan vi tiltrække flere af den samme type med højt potentiale og værdi.
Vi ser på de aktiviteter du gør i dag og hvordan du får kunde tilfredshed i top (hvad virker og hvad virker ikke).
Vi koger det ned til din succes- Knorr terning du kan bruge igen og igen.
Du vil gå fra den interaktive workshop med optil 5 nye tiltag du allerede kan bringe i spil i morgen, så du har opskriften på hvordan du fylder din ordrebog de næste 12 måneder
Workshop 3 v. Ditte Rønne Jakobsen (DKBS)
For første gang på SaBo kører vi et marketingspor på SaBo!
Workshoppen bliver faciliteret af Ditte (DKBS) i samarbejde med tekst-ekspert Carsten Jeppesen fra Bureauet. HVORDAN FINDER DU de sælgende, kunderelevante nyheder og historier fra dit hotel eller konferencecenter? Og hvordan skriver du om dem – så målgruppen faktisk læser dit budskab?
Dét lærer du på workshoppen:
Find fx ud af, hvordan 75/25-reglen gør dine tekster mere relevante for målgruppen. Hvordan du putter tiltrækkende øjemagneter i dine tekster. Hvordan du får din kunde til bedre at huske dit budskab (op til 20 % bedre) – uden at ændre ét ord i teksten. Hvad du bør fokusere på først – og sidst – i dét, du skriver. Og en håndfuld andre lavpraktiske og effektive fif, som straks styrker teksterne om dit hotel eller konferencecenter. På workshoppen vil I få nogle cases, I vil få mulighed for at sparre med hinanden og I vil få viden med hjem omkring jeres markedsføringstilbud i foreningen.
Deltager man i marketing-workshoppen, må man vælge mellem workshop 1&2 på første spor. Deltager man ikke i marketing-workshoppen, kan man deltage i både workshop 1 og 2.
Der bliver mulighed for at vælge workshops inden mødet.
*Der er egenbetaling i baren efter middagen, ligesom der vil være muligheder for at købe ekstra drikkevarer om eftermiddagen.