Nominering Årets Konferencecenter

oktober 18, 2019
Marlene Horsbøl

Har du nok besvarelser til at blive nomineret til Årets Konferencecenter? Hvis ikke, så er der heldigvis tid endnu.

Du skal have minimum 200 besvarelser fra konferencedeltagere (K) og min. 50 fra mødebookere (B) / -ledere (M) i løbet af året. Her kan du se hvor mange du har nået indtil 29. september (bemærk der er flere faneblade).

Baggrund
Hvert år nominerer vi fem af jer til Årets Konferencecenter. Prisen har to formål: 1) At skabe opmærksomhed omkring foreningen og synliggøre overfor vores kunder, at vi vejer kvalitet højt og 2) at de nominerede og vinderen har mulighed for at få yderligere markedsføringsmæssig værdi.

Nomineringen sker på baggrund af jeres samlede NPS-score fra kundernes besvarelser i RelationManager, som stilles gratis til rådighed af os for alle sølv- og guldpartnere. Vi sørger for at udsende spørgeskema til mødebookere/-ledere, der har booket via os, men mødebookere/-ledere, der booker direkte hos jer samt konferencedeltagerne, skal I selv sørge for at udsende spørgeskemaer til.

De nominerede offentliggøres hvert år på SABO-workshoppen for alle partnere, som afholdes over 2 gange i februar måned. Vinderen offentliggøres på Danske Konferencecentres generalforsamling i april.

Brugerdage
Der afholdes årligt to brugerdage i Relation Manager – et i Øst og et i Vest – hvor I kan sparre med hinanden. Næste gang bliver i starten af næste år. Når vores nye partneransvarlige Kristian starter, planlægger og melder han ud omkring dette.

Forudsætninger for nominering
– ”Sølv” eller ”Guld”-partnerskab
– Ingen restancer til FDK eller DKBS
– Ikke være under afvikling
– Ikke have udmeldt sig
– Minimum 200 besvarelser fra konferencedeltagere (K) og min. 50 fra mødebookere (B) / -ledere (M) i løbet af året

Kriterier
– NPS – mødebooker/-leder, vægter 40%
– NPS – konferencedeltager, vægter 40%
– DKBS spørger alle kunder, der har booket via os gennem året, hvem de vil kåre som Årets Konferencecenter – vægter 20%

Yderligere info
Har du spørgsmål til ovenstående, kan du kontakte Marlene på mobil 26 77 18 32 eller mail Marlene@dkbs.dk

Årets Konferencecenter 2019, Bautahøj Kursuscenter og Hotel
 
 

No comments

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *