Partner Talk # 1: Vingsted

Kundeinformation pre-arrangement

Vi er udfordret på, at vi oplever at vi får senere og senere tilbagemeldinger fra vores kunder, og resten af huset tørster efter oplysninger, som vi ikke kan få rettidig.

  • Oplever I det samme, og hvordan kommer det til udtryk?
  • Hvad gør I får at få indhentet information rettidigt?
  • Hvordan kan man systematiserer det? (Kalender, checklister, opfølgening…?)

Partner Talk # 2: Maja // DKBS

Marketingpakker – en hjælpende hånd til flere kunder

Hvordan klarer I jer egentlig online, når det kommer til SEO, SEM og hjemmesideoptimering?

  • Er jeres hjemmeside optimeret til at konvertere besøgende til henvendelser?
  • Hvis I har et bureau på, sikrer I så, at I får fuld valuta for pengene?
  • Hvis I selv står for det, hvordan holder I jer konkurrencedygtige?

Mange møde- og konferencecentre går glip af værdifulde henvendelser, fordi deres hjemmeside ikke er skarp nok – enten i forhold til synlighed i Google eller konverteringsoptimering.

Lad os tage en snak om, hvordan I kan få mere ud af jeres markedsføring!


 

Partner Talk # 3: Maria // Faaborg Fjord

AI – Vidensdeling om systemer man bruger i hverdagen:

Hvad bruges konkret AI til i hverdagen?

Hvilke programmer bruger andre?

  • Salg
  • Vagtplaner
  • Analyser mv.
  • Budget
  • Pris vs. Kvalitet

Hvilke systemer udover ”normen” hotelsystem/office pakken – bruger man på hotellerne og hvad gavner de

Anbefalinger/dis-anbefalinger.


Partner Talk # 4: Mathilde // Trinity Hotel og Konference

Print vs. Online – Hvorfor har Trinity næsten udfaset print?

Hos Trinity har vi valgt at skifte næsten alt printet materiale ud med digitale løsninger. Men hvorfor – og hvad har det betydet for vores kendskab i B2B og B2C? Vi deler vores erfaringer og åbner for en dialog:

  • Hvad bruger I selv af trykte medier?
  • Har I overvejet at udfase det?
  • Hvilke udfordringer ser I ved at droppe print af brochure, busreklamer og avisannoncer?

 


 

Partner Talk # 5: Ditte // DKBS

Effektmåling af marketingarbejdet

Har du også udfordring med at tilskrive omsætning på møde- og konferenceområde til konkrete kampagner – eller blot marketingarbejdet generelt? Vi vil meget gerne høre hvordan I/jeres marketing- og kommunikationsteams i branchen dokumenterer resultaterne af arbejdet.

  • Hvordan måler I den direkte effekt af jeres marketingindsatser på omsætning?
  • Hvilke KPI’er benytter I for at måle den direkte effekt af jeres marketingindsats på omsætningen i møde- og konferencebranchen?
  • Kan I dele konkrete eksempler på, hvordan I har brugt dataanalyse til at spore konverteringsrejser og dokumentere sammenhængen mellem jeres marketingaktiviteter og faktiske bookinger?

Partner Talk # 6: Helle // DKBS

Det gode tilbud

Vi ved at gode tilbud påvirker mængden af vundne sager, men hvad er et godt tilbud egentlig?

Vi gennemgår casen Det Gode Tilbud og taler “best practice”, når det kommer til tilbudsgivning via Bookon ved bl.a. at dykke ned i

  • Kommentarfelt
  • Vedhæftninger
  • Tekst til tilbud og Vi tilbyder også
  • PDF’er og lokaleplaner

Partner Talk # 7: Gitte // DKBS

Den online bookingportal spørgetime

  • Hvad kræver det, hvordan gør man, hvordan fungerer det?
  • Hvad er fordelene ved at ligge på “book”
  • Diverse FAQS og svar til jer