TAK FOR EN INSPIRERENDE OG LÆRERIG WORKSHOP! 🌞
Husk endelig at udfylde udsendte evaluering, og komme med dit bidrag til hvordan Sa∙Bo kan gøres endnu bedre til næste år. 🙏
Som I ved, kom der rigtig mange utrolig gode inputs og ideer under vores brainstorm og efterfølgende gruppearbejde. Herunder forsøger jeg at samle op på det hele i punktform, men en kort beskrivelse af hvad vi gør herfra. Jeg følger løbende op, eftersom vi sætter diverse initiativer i værk. Tak endnu en gang for jeres indspark og for at deltage i workshoppen i så travl en tid. 🙏
Angelika (Severin) og Ditte (DKBS Markedsføring) er allerede gået igang med planlægningen heraf.
hvor specifikke emner kan drøftes – Helle arbejder på hvordan dette skabes sammen med webmaster
Stikprøve laves løbende til partnere ift hvad de synes der fungerer / ikke fungerer.
Der skal laves direkte adgang til bloggen fra BookOn – Malou arbejder på at gøre dette aktuelt i samarbejde med vores udbyder.
Vi skal have ledere / mellemledere til at gøre henvisningsstatistikker til en fast del af salgsstrategien og de tal der drøftes på salgsmøderne.
Hvordan får vi B2B til at booke møder i weekenden? – Relevans for rene konferencevenues og får off tourist season venues.
Forslag til format: Fane med “Konferencer i weekenderne” på DKBS.dk. (“Få det hele for jer selv!”) // Weekendpriser til B2B kunder // Nyhedsbrev (Ditte) hvor man åbner mødebookernes øjne for at afholde arrangementer i weekenden.
Hvordan kan vi skabe en vidensbank-platform for vi løbende kan sparre med hinanden om bl.a. best practise?
Der skal være direkte adgang fra BookOn (via bloggen)
Kvartalsvis / månedsvis? Emne der tages op fra gang til gang og man kan byde ind i forummet.
Eventuelt et Teamsmøde på 1 time 1 gang om måneden, omkring det gældende emne, som Helle inviterer til. (Kim vil gerne facilitere det første møde.)
Hvordan indsamler vi emner? Emner kan fx være best Practise ift henvisninger, indsamling af NPS’er, en mødetrend, force majueure, bæredygtighed, Verdensmål, annuleringsbetingelser mm.
Hvordan øger vi kendskabet til hinandens steder og dermed også sammenholdet og tilliden?
Besøgskalender oprettes med et årshjul. Gerne et venue pr. måned om muligt.
Kort besøg med rundvisning, let forplejning, spørgerunde?
Hvor melder man sig til?
Email Automation Flow for nyoprettede medarebjdere i BookOn med “introforløb” til nye i foreningen
1: Hvem er DKBS (Videohilsner fra kontoret, kort info m storytelling) + 2: Hvordan henviser man og hvorfor? (Guide, evt video) + 3: Hvordan går det med det hele? (Opfølgning)
“Henvisningsskole” Som en del af flow. kombineret med Velkomst webinar for nye – introduktion af DKBS universet.
Vigtigt med know-how + inklusion i foreningen
Ny ide i samme emne: Automation email ved første henvisning (TILLYKKE FØRSTE HENVISNING!!) , 5 henvisninger (NU KAN DU FÅ CHOKOLADE! SEND BILLEDE!), 10, 25, 50, 100…. osv osv…
“Att. Initialer” på mails, så mødestederne ved hvem mailen er målrettet
Default linje på tilbud til ekstra ydelser? Udviklingspunkt. Bookingteamet vender for og imod.
Ved ændringer i sagen skal DKBS Booking huske at skrive hvad ændringerne er. Malou vender dette med teamet!
Chatten forsvinder nogle gange – Hvorfor? Malou følger op.
Flere emner i søgekriterier?
Transperans og fleksibilitet er key words.