Hjælp OS med at sælge JER!
Hjælp OS med at sælge JER
Det her er vigtig viden, så puds brillen og skru ned for musikken:
Når I besvarer en forespørgsmål fra os, kan I faktisk gøre en stor forskel ved at ændre på en lille bitte ting:
Benyt funktionen “Svar alternativt” i stedet for blot at trykke “ja”, og skriv i feltet, som du ville svare en kunde direkte. Kunderne kan godt mærke forskel på en standard tekst omkring facilieter og ledighed og et personligt svar. Læs hvad det er kunden efterspørger, og svar så præcist og sælgende som muligt.
Et eksempel på forespørgsel:
Kunde: “Vi holder landsmøde for knap 200 frivillige lørdag den 27. september 2025, et sted på Sjælland med mulighed for overnatning (primært enkeltværelser) for ca. 150 personer. Vi vægter en god pris for at komme så langt som muligt for vores begrænsede muligheder og lægger vægt på en bæredygtig profil på konferencestedet
Middag i egen lokale med lidt underholdning, men ikke fest og dans.”
Et eksempel på et standart svar:
JA.
Et eksempel på et bedre, men upersonligt svar:
“Vi har ledige på dagen og kan godt efterkomme kundens ønsker.”
Et eksempel på et uddybende, personligt svar:
Tusind tak for din forespørgsel!
Vi vil rigtig gerne lægge hus til jeres landsmøde i 2025, og vi kan også tilbyde jer overnatning for alle, også enkeltværelser. Hos os får I meget værdi for pengene, og vi er glade for at kunne informere jer om, at vi i år er blevet B-Corp certificeret, nu hvor bæredygtighed spiller en væsentlig rolle for jer. Da I vil fylde vores hus, bliver det ikke et problem for jer at spise middag i eget lokale, som også har AV-udstyr til fx live musik eller stand up. Vi kan altid aftale nærmere herom.
Vi ved det kan være en stor beslutning, og tilbyder naturligvis gerne en rundvisning af huset, inden du træffer en endelig beslutning. Du er også mere end velkommen til at ringe til mig på tlf XXXX XXXX, hvis du har flere spørgsmål.
Jeg glæder mig til at høre fra dig. De bedste hilsner, Helle L.
JA, det tager to minutter længere at svare. JA, det er det hele værd. Vi kan nemlig se at tilbud, hvor kunden får en personlig besvarelse og føler sig set, hørt og forstået konverterer bedre.
Så hjælp OS med at sælge JER, ved at svare med jeres ord og jeres tanker omkring de løsninger, kunden efterspørger.
No comments