Der er ingen tvivl om at vi har glædet os lige siden sidste april, til at få lov at afholde endnu en fed foreningsdag for jer. Sammen med Hindsgavl Slot har vi strikket et fantastisk arrangement sammen, for at fejre jer og vores samarbejde.
Maj har en finger på pulsen, når det kommer til hvad der rør på sig på den danske hospitalityscene, særligt når det kommer til F&B og sustainabilty. Med en solid bagrund indenfor innovation og udvikling, særligt indenfor food service, stiller Maj skarpt på de fænomener vi ser blandt den stadigt voksende yngre generation af businesskunder, som vi er så nysgerrige på.
”Den nye generation af mødebookere”
1. NPS har leveret input i 10 år til udvikling af gæsterejsen
2. Det hele handler om afstemningsforventning – hvad er den rigtige NPS?
3. Hvad er gæstens forventning?
a) Mødepakker med nye krav
b) Innovation og storytelling
c) SO-ME mad og -oplevelser: En effektiv salgskanal!
Med rødder i psykologi og tværkulturelle studier, udvikler Thor adfærdsanalyser og interventioner (nudges) på baggrund af en tværvidenskabelig tilgang, der kombinerer viden fra adfærdsøkonomiens og psykologiens verden. Ud over at hjælpe virksomheder med at guide deres målgruppers adfærd i den rigtige retning, holder Thor foredrag og workshops omkring vigtigheden af at tage højde for menneskers adfærd og vanemønstre. Thor har hjulpet virksomheder i både ind og udland, med bl.a. oplysningskampagner, opbrud med uhensigtsmæssige vaner og madspilsreduktion i kantiner.
Nudging og Adfærdsdesign: ”Bliv klogere på menneskers irrationelle adfærd”
Oplægget om nudging og adfærdsdesign giver dig en forståelse for, hvorfor dine kunder og gæster ofte træffer irrationelle beslutninger og hvordan du, gennem design af omgivelserne, kan påvirke din målgruppe til at have en bestemt adfærd som i sidste ende, giver dem den allerbedste oplevelse. Du får et konkret framework, du kan bruge til at gå i gang med at designe allerede i morgen – uanset, hvem din målgruppe måtte være!
Ingen har bedre indsigt i de bevægelser vi oplever på i den danske hotel- og restaurationsbranche end selveste Asnæs&Vangstrup, Danmarks førende branchespecifikke konsulent- og uddannelseshus. Annette bidrager, med særligt fokus på økonomi og forretningsudvikling, til at løfte virksomhedernes potentiale og grundlag for indtjening.
”Krav til fremtidens forretningsmodel”
Med utallige analyser, løbende og opdaterede inputs og en umættelig nysgerrighed, indsamler Annette og teamet unik viden indenfor vores branche, som hun har kogt ned til et interessant oplæg om hvad vi skal forvente i den kommende tid.
1. Muligheder og ikke mindst trusler, er der nok af
2. Er vi handlingsparate og har vi tilstrækkelig kritisk tænkning?
3. Få styr på dit strategiske landkort
Vores mand, når det kommer til den internationale hospitality scene, hvor Mark gør alt i sin magt for at påvirke vores branche til det bedre. Med en passion for at innovere og udvikle måden vi holder møder på, arbejder han side om side med branchens bedste for at indsprøjte kreativitet og nytænkning i mødeindustrien, gennem de mange uddannelsesmæssige muligheder, som branchen tilbyder.
“Meeting trends in the global hospitality industry”
IACCs banebrydende trend-rapport, Meeting Rooms of the Future, som bl.a. sammenligner mødetendenser i USA og Europa, tager udspring i undersøgelser og meningsmålinger indenfor både venues og mødeplanlæggere på tværs af branchen, med særligt fokus på udsigten til at nå op på et generelt omsætnings- og kundeflow a la 2019. Mark siger:
With an offset in the “Meeting Rooms of the Future Report” we look at the trends surrounding and affecting our businesses, whether it being technology investments, talent shortages and CSR.