WORKSHOP MED KIM JONG ANDERSEN

“Mødet mellem AI og mennesket – En helt ny fremtid!”

På denne spændende workshop med Kim Jong Andersen inviteres du til at deltage i en kreativ og tankevækkende session, hvor vi dykker ned i, hvordan kunstig intelligens (AI) kan revolutionere samarbejdet med mødeplanlæggere.

Formål: I denne workshop vil vi udforske og idegenerere mulige anvendelsesområder for AI, der kan optimere og forbedre samarbejdet med mødeplanlæggere. Vi vil identificere konkrete udfordringer og muligheder inden for dette område og derefter sammen brainstorme og udvikle innovative løsninger.

Målgruppe: Denne workshop henvender sig til medarbejdere på konferencesteder, der ønsker at styrke samarbejdet med mødeplanlæggere ved hjælp af AI samt enhver, der er interesseret i at udforske potentialet for AI inden for konferenceplanlægningsområdet.

Kom og vær med til at skabe fremtidens samarbejdsdynamikker med AI! Jeg ser frem til at byde dig velkommen til en session med spændende diskussioner, kreativitet og innovation.

Kim Jong Andersen

Kim Jong Andersen, partner og strategisk rådgiver hos Wibroe, Duckert & Partners har en imponerende baggrund inden for kommunikation, strategi og kunstig intelligens (AI). Med en dybdegående forståelse for både kommunikationsbranchen og AI-teknologier, kombinerer Kim sin ekspertise til at skabe innovative løsninger og strategier for sine klienter. Hans viden inden for AI spænder vidt, ligesom Kim er kendt for sin evne til at identificere muligheder for at integrere AI-teknologier i kommunikationsstrategier og skabe merværdi for klienter gennem datadrevne indsigter og personaliserede løsninger. Med en passion for at forblive på forkant med den nyeste teknologi og tendenser inden for AI, er Kim dedikeret til at hjælpe sine klienter med at udnytte potentialet i kunstig intelligens til at opnå deres forretningsmæssige mål.

Kim Jong Andersen er senior ledelsesrådgiver specialiseret i strategiske opgaver relateret til digital transformation, teknologi, brandpositionering, kundeoplevelse, virksomhedens brandkommunikation, go-to-market-strategi og marketing driftsmodeller. Med næsten to årtier med international erfaring inden for marketing- og kommunikationsbranchen har Kim haft ledelsesstillinger på direktør- til EVP-niveau med ansvar for personale og budget/P&L i topklassebureauer. Han er også formand for Danish Digital Awards og anerkendt som en af de mest anerkendte strateger og brandingeksperter, især inden for det digitale område. Kim er en hyppig keynote-taler på forskellige konferencer og gæsteforelæser på prestigefyldte institutioner som Copenhagen Business School (MBA), Danish School of Media and Journalism og Copenhagen School of Design & Technology. Med over 15.000 timers erfaring inden for både digital og ikke-digital markedsføring bringer Kim en rigdom af ekspertise til bordet.