Som partner i Danske Konferencecentre, har I flere “gratis” muligheder for at markedsføre jer selv, da vores service er inkluderet i jeres medlemsskab i foreningen.
Herunder finder i lidt tips til hvordan I bedst kan udnytte de markedsføringskanaler, som vi tilbyder jer:
Er jeres billeder up-to-date?
Har I for nyligt fået taget nye, flotte billeder af jeres venue? Eller har I nogle billeder liggenede i gemmerne, som kunne være relevante for B2B-gæsterne? Vores kunder køber, lige som så mange andre, med øjnene. Så sørg for at de billeder, der ligger på BookOn er up-to-date, appetitlige og sælger jeres center bedst muligt.
Brug os til So-Me
Brug vores So-Me kanaler, særligt instagram og LinkedIn. Brug tagget #danskekonferencecentre, på jeres opslag, både for at fange vores opmærksomhed, så vi kan hjælpe jer med at dele men også for at få et større reach. Send os billeder, hvis I har noget I synes vi skal dele på vores instagram. Del meget gerne også vores opslag og historier på Instagram, så foreningen kan få flere følgere og mere opmærksomhed.
Breaking news?!
Er der sket noget nyt, der kan have interesse for vores kunder? Fortæl os om det! Ditte vil rigtig gerne lave bloginlæg med partnernyheder, og disse plejer at være meget populære blandt vores læsere.
BookOn tekster
Gennemse løbende jeres “Centerbeskrivelse” i BookOn, da disse tekster, er dem der sælger jeres sted på vores hjemmeside. Jo mere aktuelle, fængede og skarpe jeres tekster er, jo større blikfang har jeres center.