Husk at det altid kan betale sig, at henvise en kunde til os.

Det er ikke bare godt for foreningen og for jeres egen omsætning, men du giver samtidig

VERDENS BEDSTE KUNDESERVICE!

ET EKSEMPEL FRA DEN VIRKELIGE VERDEN

En partner, kan ikke placere en kunde, vælger at bruge fem minutter på at vende retur til kunden:

“Jeg vil meget gerne hjælpe med at finde et godt alternativt gennem vores samarbejdspartner – Danske Konferencecentre (DKBS).
Jeg kan sende din forespørgsel videre og DKBS vil kontakte dig med mulige steder, inden for kort tid. Det er gratis og du er ikke forpligtet til at sige ja, deres opgave er bare at hjælpe – og de er gode til det! Sig til, hvis du ønsker at gøre brug af DKBS, så skaber jeg kontakten med det samme”.

Kunden, som er glad for hjælpen, da hun nu sparer en masse tid, ender med at booke hos en anden partner via Danske Konferencecentre, hvilket udløser en kickback til både foreningen og til den henvisende partner, typisk er denne på 10%, altså 5% til hver. Dette betyder så at en kunde der placerer et arrangement, der ender med en omsætning på fx. 75.000 giver kr.3.750,- til den henvisende partner for ca. 5 minutters arbejder. Det er da det vi kan kalde en god timeløn!

De 5% der ender hos foreningen, går til lønninger, systemer, husleje, udvikling af foreningen og til netværksarranementer. Vi er en non-profit forening, og alt vores krudt bliver brugt på at skaffe omsætning til vores partnere. Den partner, som omvendt får kunden, får omsætning ind en dag, hvor der ellers er huller i belægningen. Og dette, ladies and gents, er hele idéen med Danske Konferencecentres bookingservice. 😃

 

Her er alt du skal vide om henvisninger: 

Link: WHAT’S IN IT FOR ME?

Link: TIPS OG TRICKS FRA ANDRE PARTNERE